PESAING TUDUNG TERHEBAT

Di zaman era moden banyak sangat pesaing pesaing tudung yang terhebat di Malaysia..Saban hari ada sahaja keluaran tudung dengan pelbagai gaya dan koleksi koleksi terbaru..Antara pesaing-pesaing terhebat ataranya FAREEDA,ARIANI.HAJRA,ADIJUMA, dan lain lagi

Matlamat pesaing terhebat ini adalah untuk mengeluarkan hasil tudung yang belum ada di pasaran..Mereka bijak dalam pembuatan tudung seperti tudung instant,pashmina,bawal berlayer dan sebagainya

Jadi tidak mustahil bagi semua wanita dan remaja di luar sana untuk membeli tudung kerana tidak perlu takut dan ragu untuk membelinya..

Adakah persaingan ini akan membuatkan anda semakin mudah untuk menjual tudung atau anda akan menyukarkan lagi anda untuk mendapatkan jualan. Kata asasnya mudah sahaja, BERBEZA! Anda mesti menjadi perniaga yang berbeza dari orang lain yang turut sama menjual tudung yang sama dengan anda. 

Anda boleh menawarkan promosi luar biasa, percuma penghantaran dan lain-lain. Itu jika dipandang dari sudut online. Jika kita lihat, online sahaja anda tidak mampu memecahkan pasaran anda memandangkan bukan semua orang yang berminat membeli melalui online atau mempunyai facebook. Jadi semestinya anda perlu melangkah keluar ke dunia realiti.

Anda takut? Mengapa perlu takut? Sedangkan supplier anda juga adalah bukti perniagaan fizikal amat menguntungkan. Jadi bolehlah disini penulis berkongsi sedikit ilmu untuk semua ketahui lebih lanjut berkenaan persoalan teknik jualan ini. 


untuk maklumat lanjut sila klik di sini

0 Response to "PESAING TUDUNG TERHEBAT"

Post a Comment